۱۳۸۸/۰۶/۰۴

نرم افزار جعبه لايتنر يا فلش كارت جهت آسان ساختن فرايند يادگيري

jMemorize نام نرم افزار متنباز يا open-source اي است كه با زبان JAVA نوشته شده است. اين نرم افزار جهت پردازش و برنامه ريزي رايانه اي روش يادگيري لايتنر يا فلش كارت مي باشد. به عبارت ديگر اين نرم افزار محيطي را فراهم مي كند كه علاوه بر زيبايي و راحتي كار با آن شما مي توانيد لغات يا موارد ديگري را كه قصد به خاطر سپردن آنها را داريد به همراه پاسخ در آن وارد كنيد و پرسيدن و زمان بين پرسيدن آنها را به برنامه بسپاريد. اين برنامه همينطور نمودارهايي را در رابطه با فرايند يادگيري و موارد در حال يادگيري ارايه ميدهد. من اين برنامه رو نصب كردم و فكر مي كنم در نوع خودش بي نظير باشه. البته براي اجراي اين برنامه نياز به نصب Java Runtime Environment با حداقل نسخه 1.5 داريد.
دانلود : jMemorize -3.73MB
دانلود : Java Runtime Environment -15.6MB

۱ نظر:

  1. صائب سافت از گذشته ای دور با نرم افزار های مختلف همراه ایرانیان بوده است ، و هم اکنون بیشتر با نام دیکشنری صائب سافت برای دوستان نام آشناست .جدید ترین محصول این شرکت دیکشنری کلاس A صائب سافت می باشد که شامل :
    -دو عدد جعبه یادگیری لایتنر
    -فلش کارتهای چاپ شده کتاب 504
    -نسخه کامل دیکشنری صائب سافت با امکانات ویژه از جمله جعبه لایتنر دیجیتالی می باشد که در صورت دریافت شماره سریال از شرکت می توانید بصورت رایگان از فلش بانک صائب جهت جعبه لایتنر دیجیتال استفاده نمایید . با سپاس مدیر سایت صائب سافت ،امین منوچهری.

    پاسخحذف